Хүзүүний үрчлээг арилгах 6 үр дүнтэй зөвлөмж

0
372

Хүзүү нь биеийн мэдрэмтгий хэсэг бөгөөд бид үүнийг хангалттай арчлаж чаддаггүй. Үүний үр дүнд үрчлээс үүсдэг аж. Энэ тохиолдолд шинжээчид гэртээ хийж болох үр дүнтэй зарим арга, зөвлөмжийг санал болгож байна.

1. Утас, компьютерээ зөв ашиглах хэрэгтэй

“Текстийн хүзүү” эсвэл “технологийн хүзүү” гэх мэт зүйл байдаг гэдгийг та урьд өмнө нь сонсож байсан байх. Бид утасныхаа дэлгэцийг хэдэн цагаар ширтэж харж суусны үр дүнд нь уг давтагдмал хөдөлгөөнөөс болж нуруу, хүзүүнд үрчлээ үүсдэг.

Хүзүүний үрчлээнээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд компьютерээ нүдний харалдаа байрлуулж тохируулах хэрэгтэй. Таны ширээ тохь тухгүй бол дэлгэцээ зөв хэлбэрээр байрлуулах зарим тусгай төхөөрөмжүүдийг худалдаж аваарай.

2. Толгой, хүзүүний дасгал хөдөлгөөнд зориулсан аппуудыг ашиглаарай

Андройд болон iPhone-д зориулсан толгой, хүзүүний дасгал хөдөлгөөнд зориулсан аппликейшнүүд бий. Ингэснээр та хүзүүний үрчлээстэй илүү үр дүнтэй тэ мцэх боломжтой юм.

3. Өдөр бүр нүүрнийхээ хажуугаар хүзүүгээ цэвэрлэхээ бүү мартаарай

Орой бүр энэхүү зааврыг хэрэгжүүлэхийг зөвлөж байна.

1. Нүүрнийхээ будгийг цэвэрлэхдээ хүзүү орчмын хэсгээ бүрэн цэвэрлэж байгаарай. Та өөрийн арьсны төрөлдөө тохирсон цэвэрлэгчийг хэрэглээрэй.

2. Нүүрэндээ, мөн хүзүүндээ бага зэрэг чийгшүүлэгч түрхээрэй. Ийм процедур нь таны арьсыг өтгөн болгож, хүзүүн дэх хо рт бо ди сыг зай луу лах болно.

4. Чээжин хэсгээ гуу жуулах хэрэгтэй

Бид бие болон нүүрний арьсаа гуу жуулдаг боловч хүзүүний урд хэсэг, чээжин хэсгээ мартаж орхидог. Энэ арьс нь маш мэдрэмтгий боловч үхэ ж сэн арьсны эсээс ангижрахын тулд үүнд анхаарлаа маш сайн хандуулах хэрэгтэй. Энэ процедурыг долоо хоногт нэг юмуу хоёр удаа хийж байгаарай.

5. Ретиноидын тос түрхээрэй

Ретиноидын тос нь хөгшрөлт болон үрчлээтэй тэ мцэх маш үр дүнтэй арга юм. Мэргэжилтнүүд энэхүү тосыг 2 өдөр тутамд маш бага хэмжээгээр түрхэхийг зөвлөж байна. Хуурайшилт үүсгэж болзошгүй тул үүнийг хэт их бүү ашиглаарай.

6. Нүүрний иог хийгээрэй

Мэргэжилтнүүд хамгийн сайн үр дүнд хүрэхийн тулд нүүрний иогийг өдөр бүр дор хаяж 30 минутын турш хийхийг зөвлөж байна. Таны хүзүүны арьсыг чангалж чадах гурван сайн дасгалыг энд орууллаа.

Дасгал нэг: Тав тухтай байрлалд суу. Эрүүгээ чангал. Одоо инээмсэглээд энэ байрлалыг 5 секундын турш барь. Хүзүүний булчингаа сайтар мэдэр. 3 удаа давтана. Энэ дасгалыг өдөрт 1-2 удаа хий.

Дасгал хоёр: Мөрөө доошлуулаад тайван суу. Эрүүгээ тааз руу чиглүүл. Хүзүү, эрүүний дээд хэсэгт сайн суналт мэдрэгдэх ёстой. Уруулаа цорвойлгоод, хэлээ гарга. Энэ байрлалыг 5 секундын турш барь. 3 удаа давтана. Энэ дасгалыг өдөрт 1-2 удаа хийгээрэй.

Дасгал гурав: Тав тухтай байдалд суугаад мөрөө сулла. Баруун гараа зүүн эгэмний доор байрлуул. Бага зэрэг шахалт үзүүл. Толгой, хүзүүгээ баруун тийш сунгаж эхэл. Таны хүзүү хунгийн урт хүзүүтэй төстэй байх ёстой. 5 секундын турш барь. Энэ дасгалыг өдөрт 1-2 удаа давт.

Залуу насанд ч гэсэн хүзүүний үрчлээ үүсэх боломжтой

Генетик болон хүрээлэн буй орчин нь хүзүүний үрчлээ үүсгэхэд асар их үүрэг гүйцэтгэдэг. Хүзүүний үрчлээс нь зөвхөн хөгшин болохоор л үүсдэг гэж ойлгодог ч гэхдээ энэ үнэн биш юм. Өнөө үед гадаад дүр төрхийг өөрчлөх, түргэсгэх олон стрессийн хүчин зүйлүүд бий.

Хэрэв таны хүзүүний арьс асуудалтай байгаа гэж бодож байвал итгэл найдвараа бүү алдаарай. Та уг үйл явцыг удаашруулахад туслах арга хэмжээ авах бүрэн боломжтой. Нүүр, хүзүүний булчингаа дасгалжуулж, элдэв муу зуршлуудаас татгалзах хэрэгтэй. Ингэснээр хүзүүний үрчлээг мэдэгдэхүйц бууруулах боломжтой юм.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу