Биеийг хоргүйжүүлж, өөхийг шатааж жин хасахад туслах ногоон цайны жор

0
851

Эрүүл мэнддээ хяналт тавьж буй хүмүүсийн хоолны дэглэмд ногоон цай үргэлж ордог. Ногоон цай нь хүний ​​биед маш их хэрэгтэй бөгөөд хүний ​​насыг уртасгаж, хо рт ха вдраас хамгаалж, зүрх судасны өвчний эрсдлийг бууруулдаг болох нь батлагджээ.

Түүнчлэн ногоон цай тогтмол уух нь гоолиг бие галбиртай болоход тусалдаг аж. Энэ нь илүүдэл жинтэй хүмүүст жингээ хасахад тусалдаг юм. Ногоон цай нь бодисын солилцооны түвшинг нэмэгдүүлдэг. Ногоон цай нь зөөлөн шэ эс хөөх зориулалтай бөгөөд ингэснээр илүүдэл шингэнийг биеэс зай луулахад тусалдаг аж.

Ногоон цайны найрлагад агуулагддаг полифенол нь бие махбод дахь дулааны солилцоог нэмэгдүүлэхэд хувь нэмэр оруулдаг бөгөөд судалгаанаас харахад өдөрт 3-6 аяга ногоон цай уувал ша тсан өөхний хэмжээ 45 орчим хувиар нэмэгддэг аж.

Ногоон цайны ашигтай шинж чанаруудын нэг бол цусан дахь сахарын хэмжээг бууруулах, жингээ хасахад маш их тустай, өл сгөлөнгийн мэдрэмжийг дарах чадвар юм: хоолны өмнө хагас цагийн өмнө нэг аяга ногоон цай уух хэрэгтэй.

Цайг ерөнхийдөө элсэн чихэргүй уух хэрэгтэй. Бага зэрэг амттай болгохын тулд та нимбэг эсвэл гаа эсвэл хатаасан жимс нэмж болно.

Үр нөлөөг нь сайжруулахын тулд та цайндаа шанцай эсвэл хуурай цагаан гаа нэмж болно. Энэ нь калорийн хэрэглээг багасгахад тусална. Хэрэв та хөргөсөн ногоон цай уувал таны бие цайг дулаацуулахын тулд нэмэлт энерги зарцуулах болно. Нэг аяга цайны температурыг нэмэгдүүлэхийн тулд бие нь дунджаар 50 орчим калори зарцуулдаг аж.

Ногоон цайг хэрхэн бэлтгэх вэ? Хоёр төрлийн аргаар бэлдэж болно.

1 – Ногоон цайны навч. Цайны сав аваад 1 халбага ногоон цайны навч хийнэ. Дараа нь цайны аяганд нэг аяга халуун ус хийнэ. 3-5 минут хүлээгээд уугаарай.

2 – Ногоон дүрдэг цай. Аягандаа халуун ус хийгээд ногоон дүрдэг цайгаа хийж уусгана. 5 минут хүлээж байгаад уугаарай.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу