Харвардын их сургууль дараах алдартай 15 спорт, дасгал нь хичнээн калори шатаадаг болохыг тогтоожээ

0
433

Бид жингээ хасахдаа хэд хэдэн зүйлийг анхаарч үзэх хэрэгтэй. Тэдгээрийн зарим нь таны хийх дасгалын төрөл, үргэлжлэх хугацаа, эрч хүч, тэр ч байтугай одоогийн жин юм. Эдгээр бүх зүйлс нь бэлтгэл хийх болгонд зарцуулдаг илчлэгийн тоонд нөлөөлдөг.

Тийм ч учраас Харвардын их сургууль 30 минутын турш янз бүрийн спорт, дасгал хийснээр жингийнхээ дагуу хэдэн калори зарцуулдагийг харуулсан жагсаалтыг гаргажээ. Бид таныг эрүүл, аз жаргалтай амьдрахыг хүсч байгаа тул Харвардын жагсаалтад багтсан хамгийн алдартай спорт, дасгалуудыг нэгтгэн эмхэтгэлээ.

1. Дээс үсрэх

Насанд хүрэгсэд калори илчлэг шатаахад энэ нь маш сайн биеийн тамирын дасгал юм. Энэ нь таны биеийн дулааныг зохицуулж, хэмнэлийг сайжруулж, зүрх, уушгийг бэхжүүлж, гар, хөл, цээж, мөрний булчинг сайжруулдаг тул та халаалтын дасгал дээрээ дээсээр үсэрч байгаарай. Таны жин ямар байхаас хамаарч энэхүү дасгал нь өөр өөр илчлэгийг шатаана:

56 кг жинтэй бол 300 калори, 70 кг жинтэй бол 372 калори, 84 кг жинтэй бол 444 калори шатаах болно.

2. Усанд сэлэх

Усан сэлэлт нь хүн төрөлхтний хийж чадахуйц хамгийн бүрэн гүйцэд спортын нэг юм. Энэ спортоор хичээллэх нь олон давуу талтай бөгөөд таны биеийн бүх булчингуудыг ажиллуулж, танин мэдэхүйн үйл ажиллагааг сайжруулж, уушги, зүрхний үйл ажиллагааг дэмждэг. Энэ спортоор хичээллэхэд биеийн жингийн хэмжээнээс хамаарч 56 кг жинтэй бол 180 калори, 70 кг жинтэй бол 223, 84 кг жинтэй бол 266 калори шатаадаг.

3. Явган алхах (3.5 mph)

Явган аялал бол хүмүүсийн өдөр бүр олон удаа хийдэг биеийн тамирын дасгал юм. Та алхаж явж байхдаа илчлэгээ өөрөө ч мэдэлгүйгээр шатаадаг. Энэ бол жингээ хасах гайхалтай сонголт. Ихэнх тохиолдолд энэ нь ямар нэгэн тусгай тоног төхөөрөмж шаарддаггүй.

Таны жин ямар байхаас шалтгаалан 3.5 миль хурдтай явахад өөр өөр хэмжээний илчлэг шатаана: 56 кг жинтэй бол 120, 70 кг жинтэй бол 149, 84 кг жинтэй бол 178.

4. Хөл бөмбөг

Хөл бөмбөгийн талбайн хэмжээ янз бүр байж болох тул тоглож байх үед шатаасан калорийн хэмжээ нь түүний хэмжээ, мөн таны тоглож буй байрлалаас хамаарна. Жишээлбэл, хаалгач нь байр суурийнхаа тодорхой хязгаарлагдмал байдлаас болж бага илчлэг шатаадаг. Ерөнхийдөө хөл бөмбөг тоглохдоо жингийн хэмжээнээс хамаарч 56 кг жинтэй бол 210 калори, 70 кг жинтэй бол 260, 84 кг жинтэй бол 311 калори шатаадаг.

5. Сагсан бөмбөг

Энэ спортоор хичээллэхэд зарцуулсан калорийн хэмжээг тооцоолохын тулд тухайн тэмцээний ширүүн байдал ямар байсныг тооцож, талбайн хэмжээг харгалзан үзэх хэрэгтэй. Гэсэн хэдий ч хөл бөмбөгөөс ялгаатай нь сагсан бөмбөг нь илүү их холбоо шаарддаг спорт боловч тоглолтын аль алинд нь хурд, зохицуулалт, багаар ажиллах нь гоол оруулах, эцэст нь хожиход чухал үүрэг гүйцэтгэдэг гэдгийг санах хэрэгтэй.

Сагсан бөмбөг тоглож байхдаа жингийн хэмжээнээс хамаарч 56 кг жинтэй бол 240 калори, 70 кг жинтэй бол 298, 84 кг жинтэй бол 355 калори шатаадаг.

6. Спиннинг унадаг дугуй

Энэхүү тоног төхөөрөмжийн ачаар та зүрх судасны болон үе мөчний нөлөөлөлгүйгээр дугуй унах давуу талыг эдлэх боломжтой. Үүний тусламжтайгаар өдөр тутмын бэлтгэлээ хийх бүрэн боломжтой. Хөдөлгөөнгүй унадаг дугуй ашиглах, жин ямар байх, дасгал хөдөлгөөнийг хэр зэрэг эрчимтэй хийж байгаагаас шалтгаалан та 56 кг жинтэй бол 210 калори, 70 кг жинтэй бол 260, 84 кг жинтэй бол 311 калори шатаадаг.

7. Гүйлт (5 миль/цаг)

Яг л алхахтай адил гүйх нь олон хүнд хүрч болохуйц үр дүнтэй дасгал юм. Танд маш олон тусгай тоног төхөөрөмж хэрэггүй. Сайн пүүз байхад л урт замыг туулах боломжтой. Та цэцэрлэгт хүрээлэн, спортын зам дээр гарах, гудамжинд эсвэл суурин гүйлтийн зам дээр гүйх боломжтой.

Таны шатааж буй калорийн тоо нь хэр хурдан гүйж байгаагаас хамаарна гэдгийг санаарай. Таны жин хэдээс хамаарч 5 миль/цаг хурдтай гүйх нь өөр өөр илчлэгийг шатаана: 56 кг жинтэй бол 240, 70 кг жинтэй бол 298, 84 кг жинтэй бол 355.

8. Эллипс дасгалжуулагч

Хоёр дөрөө болон босоо бариул нь Нордикийн цанаар гулгаж буй төстэй хөдөлгөөн хийхэд тусална. Та энэ төхөөрөмжийн тусламжтайгаар биеийн тамирын заал эсвэл гэртээ дасгал хийж, илчлэгийг шатааж жингээ хасах бүрэн боломжтой. Үүнийг ашиглахад жингийн хэмжээнээс хамаарч 56 кг жинтэй бол 270 калори, 70 кг жинтэй бол 335, 84 кг жинтэй бол 400 шатаана.

9. Газрын теннис

Теннисний түүхэн дэх хамгийн урт тэмцээн 11 цаг 5 минут орчим үргэлжилсэн. Тоглолтын эрчим, үргэлжлэх хугацаанаас хамаарч шатаасан калорийн тоо маш их өөрчлөгдөж болно. Хагас цаг теннис тоглоход жингийн хэмжээнээс хамаарч 56 кг жинтэй бол 210, 70 кг жинтэй бол 260, 84 кг жинтэй бол 311 калори шатаадаг.

10. Хүндийн өргөлт

Хүндийн өргөлт нь хүчирхэг спорт бөгөөд үүнийг аюулгүй хийхийн тулд тухайн тамирчнаас маш нарийн, тогтмол бэлтгэл сургуулилт шаарддаг. Үүнээс гадна оюун санааны асар их хүч шаарддаг бөгөөд биеийн бүх булчинг ашигладаг аж.

Энэ спортоор хичээллэхийн тулд танд тусгай тоног төхөөрөмж хэрэгтэй: баар, диск, тавцан гэх мэт. Таны жин ямар байхаас хамаарч та хүндийн өргөлтөөр хичээллэхдээ 56 кг бол 90 калори, 70 кг жинтэй бол 112 калори, 84 кг жинтэй бол 133 калори шатаана.

11. Хата йог

Хата йог бол асана байрлалд илүү төвлөрдөг иогийн тодорхой төрөл юм. Энэхүү йог нь булчингийн уян хатан байдал, чанга байдал, амьсгалыг илүү сайн мэдэх, хянах явдал юм. Хагас цагийн дотор жингийнхээ хэмжээнээс хамааран хата йогоор хичээллэх нь өөр өөр хэмжээний илчлэг шатаадаг: 56 кг жинтэй бол 120, 70 кг жинтэй бол 149, 84 кг жинтэй бол 178 калори шатаана.

12. Бүжиглэх: удаан, вальс, фокстрот

Бүжиг нь биеийн хөдөлгөөнийг илэрхийлэл, нийгмийн харилцааны хэлбэр болгон ашигладаг. Бүжгийн төрлөөс хамааран илчлэг их эсвэл бага хэмжээгээр шатаах болно. Харвардын их сургуулийн эрдэмтэд бага калори шаарддаг стиль болох удаан бүжиг, фокстрот, вальсаар тооцоогоо хийжээ.

Таны биеийн жингээс хамаарч эдгээр хэв маягаар бүжиглэхдээ өөр өөр хэмжээний илчлэгийг шатаах боломжтой: хэрэв та 56 кг жинтэй бол 90, 70 кг жинтэй бол 112, 84 кг жинтэй бол 133 калори.

13. Волейбол

Энэ спорт нь илчлэгийг шатаахаас гадна концентрацийг сайжруулж, булчингуудыг чангалж, зохицуулалтыг сайжруулахад тусалдаг. Волейбол тоглоход та 56 кг жинтэй бол 90 хүртэл калори, 74 кг жинтэй бол 112, 84 кг жинтэй бол 133 калори зарцуулна.

14. Аэробик

Аэробик нь хэмнэл, уян хатан байдал, зохицуулалт, чиг баримжаа гэх мэтчилэн бие бялдрын чадварыг бэхжүүлдэг дасгал бөгөөд үүнээс гадна зүрх судасны үйл ажиллагаа, уушигны багтаамжийг сайжруулдаг. Энэхүү биеийн тамирын дасгал хийхдээ жингийн онцлогоос хамааран янз бүрийн илчлэг шатаадаг: 56 кг жинтэй бол 165, 70 кг жинтэй бол 205, 84 кг жинтэй бол 244 калори.

15. Хөдөлгөөнгүй сэлүүрт завь

Суурин сэлүүрт дасгал хийхэд 56 кг жинтэй бол 210 калори, 70 кг жинтэй бол 260, эцэст нь 84 кг жинтэй бол 311 калори шатаадаг.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу