Төгс илчлэг багатай хоолны дэглэм нь нэг сарын дотор жингийн асуудлыг тань шийдэх болно

0
728

Үр дүнтэй, тэнцвэртэй хоолны дэглэмийн төлөвлөгөөгүйгээр туранхай болох боломжгүй юм. Гэсэн хэдий ч, хэрэв та нэг сарын дотор гоё бие галбиртай болохыг хүсвэл хооллох зуршлаа өөрчлөх сэдлийг олох хэрэгтэй.

Бид танд өлсөхгүйгээр амархан турахад туслах нэг сарын хоолны дэглэмийн гайхалтай төлөвлөгөөг үзүүлэхийг хүсч байна. Хэрэв та энэхүү эрүүл хоолны дэглэмийн төлөвлөгөөг тогтмол дасгал хөдөлгөөнөөр нөхөж чадвал нэг сарын дотор эрүүл, гоолиг биетэй болох боломжтой юм.

Бид танд зууш, өглөөний цай, үдийн хоол, оройн хоолны хэд хэдэн сонголтыг санал болгож байгаа бөгөөд доорх жагсаалтаас юу идэхээ сонгох боломжтой. Жин хасах зорилгоо биелүүлэхийн тулд энэ хоолны дэглэмийн төлөвлөгөөг чанд мөрдөх хэрэгтэй.

Нэг сарын хоолны дэглэмийн төлөвлөгөө

Өглөө сэрэхдээ хоёр шил бүлээн усаар өдрөө эхлэх хэрэгтэй. Энэ нь таны биеийг хо ргүйжүүлж, бодисын солилцоог сайжруулахад тусална. Хагас цагийн дараа та хо ргүйжүүлэх ундаа уух хэрэгтэй. Өглөөний хо ргүйжүүлэх ундаа нь таны хоол боловсруулах чадварыг сайжруулж, өөхний ша талтыг түргэсгэдэг тул жин хасахад тустай. Хэд хэдэн сонголт байна:

Нимбэгний ус – Нэг халбага зөгийн балыг шинэхэн шахсан нимбэгний шүүс, нэг аяга бүлээн устай холиод ууна.

ACV хоргүйжүүлэх ундаа – Нэг халбага алимны цууг хагас цайны халбага кайенны чинжүү, нэг аяга бүлээн устай холиод ууна.

Өргөст хэмхний ундаа – Нэг өргөст хэмхийг гаа навчтай хольж цагаан гааны нунтаг, хагас цайны халбага далайн давс, устай холиод ууна.

Өглөөний хоолны сонголтууд

– зөгийн бал, манго, наргил модны самартай овъёос.

– овъёосны жигнэмэг, кокосын шүүс.

– самрын тос, хатаасан жимстэй овъёос.

– хан боргоцой, бууцайны смүүти.

– ургамал, улаан лоолийн хамт өндөг.

Үдийн хоолны сонголтууд

– тахианы цээж мах, бор будаа.

– Солонгос маягаар хийсэн шарсан мах.

– туна загастай zucchini гоймон.

– өндөгтэй брокколи гоймонгийн салат.

– хүрэн манжин болон фета ороомог бүхий зутан будааны салат.

Оройн хоолны сонголтууд

– улаан лооль, өргөст хэмхтэй авокадо.

– roseberries бүхий гэрийн бяслаг.

– тахиа, брокколи шөл.

– шинэ ногооны хамт шарсан хулд загас.

– улаан лентиль шөл.

Зуушны сонголтууд: хоёр чанасан өндөг, цөөхөн алмонд, нэг ногоон алим, нэг аяга жүржийн шүүс, брюссель навч, нэг аяга жижиглэсэн папайя.

Унтахынхаа өмнө заавал нэг аяга бүлээн ус уугаарай.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу