Хэрэв та өдөр бүр өглөөний цайгаа алгасвал таны биед юу тохиолдох вэ?

0
390

Өглөөний хоолыг “өдрийн хамгийн чухал хоол” гэж нэрлэдэг. Гэхдээ энэ нь үнэн үү эсвэл зүгээр л цуу яриа үгүй ​​юу гэсэн асуулт гарч ирж байна. Америкчуудын ойролцоогоор 25% нь энэ хоолыг өдөр бүр хасдаг бөгөөд энэ нь бүр үүнийг хийх хандлага болжээ. Бид өглөөний цай уухын давуу ба сул талыг судлахаар шийдсэн бөгөөд сурч мэдсэн зүйлээ та бүхэнтэй хуваалцмаар байна.

1. Та жин нэмж болно

Зарим судалгаагаар өглөө өлсгөлөн байх нь зөвхөн хүүхэд, залуу хүмүүс төдийгүй ахмад настнуудын таргалалттай холбоотой болохыг тогтоожээ. Өглөөний цайгаа уух нь хүмүүсийг дараа нь хэтрүүлэхэд хүргэдэг тул энэ нь тохиолдож магадгүй юм. Унтахын өмнө идэх нь жин нэмэхэд хүргэдэг.

Гэхдээ нэг судалгаагаар өглөөний цайгаа уух нь биеийн дотоод цаг тасалддаг тул өдрийн турш хэт их хоол иддэггүй ч жин нэмдэг болохыг харуулсан байна.

2. Таны сэтгэл санаа улам дорддог

Өглөөний цайгаа алгасах нь насанд хүрэгчдийн сэтгэлзүйн эм гэгтэй холбоотой байдаг. Өглөө хоол иддэггүй хүмүүс ихэвчлэн сэтгэлийн хя мралд ордог. Мөн өдрийн эхний хоолыг долоо хоногт 4-5 удаа алгасах нь чи хрийн ши жингийн 2-р хэлбэрийн эрсдэл 55%-иар өсөхөд хүргэдэг. Энэ нь цусан дахь сахарын хэмжээ багатай холбоотой байж болно.

Цусан дахь глюкозын хэмжээ буурахад ерөнхий сэтгэлийн байдал, цо чромтгой байдал зэрэг түргэн сэтгэлийн өөрчлөлт ордог. Тиймээс энэ нь нэг децилитр тутамд 70 миллиграмм (мг/дл)-аас бага байж болохгүй.

3. Та 12.00-16.00 цагийн хооронд ядаргаа сульдааг мэдэрдэг

Өглөө нь хоолгүй удаан завсарласны дараа таны гликогенийн нөөц багасч, үр бүтээлтэй ажиллахад илүү их энерги шаардагдана. Өглөөний цайгаа уусны дараа таны бие шаардлагатай энерги гаргахын тулд өөхний хү члийг за далж эхэлдэг.

Хэрэв та өглөөний цайгаа уухгүй байсан ч гэсэн өглөө нь сайхан санагдаж байсан ч хоёр цагийн дараа маш их ядарч туйлдсан мэт санагдаж магадгүй юм. Мөн үдээс хойш аливаа зүйлд анхаарлаа төвлөрүүлж, ядаргаагаа мэдэрч магадгүй юм.

4. Таны тархи улам хурц болж болно

Судлаачид үе үе өглөөний мацаг барих нь хэд хэдэн сайн нөлөөтэй болохыг тогтоожээ. Тиймээс хэрэв та өглөөний цайгаа алгасвал энэ нь таны тархинд сайнаар нөлөөлж, ой тогтоолт сайжирч магадгүй юм.

5. Таны хөгшрөлтийн явцыг буцаах боломжтой

Итгэхэд бэрх байж болох ч өглөөний цайгаа уухгүй байх нь хөгшрөлтийг сааруулдаг. Калорийн хязгаарлалт болон мацаг барих нь өсөлтийн гормоныг нэмэгдүүлж, инсулины түвшинг бууруулахад тусалдаг. Гэсэн хэдий ч зарим хүмүүс оронд нь оройн хоолоо орхихыг сонгож магадгүй юм.

6. Таны хүчиллэг байдлын түвшин нэмэгддэг

Хоолны шинжээчид өглөөний цайгаа уух нь хүчилтөрөгчийн рефлюкстэй холбоотой хүмүүст илүү чухал байдаг гэж хэлдэг. Үүнийг алгассанаар таны хүчиллэг түвшин нэмэгдэж, зүрхний ша рх, ходоодны хя мралд орж болзошгүй юм.

7. Толгой эргэх, толгой өвдөх шинж тэмдэг илэрч магадгүй юм

Зохисгүй хоолны дэглэм барих, хоолоо хасах нь толгой өвдөх эсвэл мигрень үүсгэдэг. Мэргэжилтнүүд өглөөний цайгаа хойшлуулсан эсвэл жигд бус байдлаар өгвөл ч таны биед сөргөөр нөлөөлж болзошгүй гэж үзэж байна. Энэ нь ихэвчлэн хүмүүсийн цусан дахь глюкозын хэмжээ маш бага буурсантай холбоотой байдаг.

Хоолны хомсдолоос үүдэлтэй толгой өвдөх нь ихэвчлэн хүчтэй байдаг бөгөөд бага зэргийн дотор муухайрах шинж тэмдэг дагалддаг. Түүнчлэн эвшээх, цайрах, хөлрөх зэрэг бусад шинж тэмдгүүд байдаг.

8. Таны кортизолын түвшин нэмэгдэж болно

Өглөөний цайгаа алгасах нь кортизолын түвшинг нэмэгдүүлэхэд хүргэж болзошгүй тул таны бие үүнийг стресстэй үйл явдал гэж үзэж болно. Үүний үр дүнд та сэтгэлийн тү гшүүр, цо чромтгой байдлыг мэдэрч магадгүй юм. Таны сэтгэлзүйн байдал кортизолын түвшинтэй холбоотой эсэхийг шалгахын тулд цусны шинжилгээ хийлгэхийг хүсч магадгүй юм.

9. Та өөрийгөө зүрхний өвч нөөр өв члөх эрсдэл өндөртэй болгодог

Өглөөний цайгаа тогтмол уудаг хүмүүс зүрхний өв чнөөр 21% илүү өв чилдөг. Өглөө юу идэж байгаагаа анхаарч үзэх нь бас чухал юм.

10. Таны амьсгалын үнэр улам муудаж болно

Өглөөний цайгаа уудаг хүмүүс амны эвгүй үнэрээс хоёр дахин их өвддөг. Зарим хүмүүс энэ асуудлыг огт мэдэхгүй байж болно. Өглөө өөрийгөө ямар ч хоолгүй үлдээх нь үнэр үүсгэгч ня н аманд үлдэх боломжийг олгодог.

11. Таны сарын тэмдгийн мөчлөг тасалдаж болно

Судалгааны үр дүнгээс харахад өглөөний цайгаа уух нь сарын тэмдгийн мөчлөгтэй холбоотой байж болох юм. Энэ нь сарын тэмдгийн өмнөх өв дөлт, таталтыг ихэсгэдэг. Хэрэв танд ийм зүйл байх хандлагатай байвал өглөө нь сайн хоол идэж эхлэх нь дээр.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу