Гарны сул махыг арилгах 6 үр дүнтэй дасгал

0
461

Сул ун жсан махтай гар нь бүсгүйчүүдийг ханцуйгүй цамц, зуны даашинз, усны хувцас өмсөхөөс татгалзуулдаг асар том асуудал юм. Тиймээс хэрэв та сул, ун жсан махнаасаа салж, хүчирхэг, чийрэг гартай болохыг хүсвэл энэ нийтлэлээс уншина уу.

Шалтгаан нь юу вэ? Ихэнх тохиолдолд энэ асуудлын гол шалтгаан нь хөгшрөлт, биеийн илүүдэл өөх тос юм. Хөгшрөхөд бидний бие коллагены нийлэгжилтийг бууруулж арьсыг хуурай, унжуу харагдуулдаг. Харамсалтай нь та энэ асуудлыг бие даан шийдвэрлэх боломжгүй юм.

Биеийн нэмэлт өөхний хоёрдахь шалтгааны хувьд биеийн өөх, гарны өөхийг багасгахын тулд туранхай болгох нь хамгийн зөв шийдэл юм. Хэрэв та илүүдэл өөхийг ша тааж, галбирыг нь авахыг хүсвэл эрүүл хоол хүнсээр хооллолтоо тэнцвэржүүлж, биеийн тамирын дасгал тогтмол хийж байх хэрэгтэй.

Энэ нийтлэлд бид илүүдэл өөх ша таах, гараа чангалахад туслах зургаан хялбар дасгалыг үзүүлэхийг хүсч байна. Та сонирхож байна уу? Энэхүү дасгал нь үр дүнтэй гарын дасгалуудаас бүрдэнэ. Эдгээр дасгалууд нь таны биеийн дээд хэсгийг бэхжүүлэхэд чиглэгддэг.

Энэхүү сургалтын хэвшлээс хамгийн их үр өгөөжийг хүртэхийн тулд дасгал бүрийг арван таван удаа давтаж, хоёр багц оролтоор дасгалаа хийх хэрэгтэй. Хэрэв та богино хугацаанд хүссэн үр дүнд хүрэхийг хүсч байвал шаргуу хөдөлмөрлөж, долоо хоногт гурваас доошгүй удаа дасгал хийх хэрэгтэй. Хөлсөө гаргах цаг болжээ бүсгүйчүүдээ!

1. Гурван толгойт булчингууд

2. Суниалт

3. Tricep kickbacks

4. Tricep extensions

5. Bent-over rows

6. Дээш доош суниалт

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу