Дасгал хийхээсээ өмнө хийхээ болих ёстой 7 зүйл

0
541

Дасгалын өмнөх дадал зуршлууд нь таагүй эсвэл гайхалтай үр дүнд хүргэж болзошгүй. Энэ нь кофе уухаас зай лсхийх эсвэл зөв хувцас өмсөхөөс хамаагүй энгийн байж болно. Аль ч тохиолдолд, зөв ​​дэглэмийн дагуу таны бие илүү өндөр түвшинд ажиллаж, таны хүсч мөрөөдөж байсан зорилгод улам ойртох болно. Бид бэлтгэлийн өмнөх хамгийн нийтлэг алдаануудыг олж мэдсэн юм.

1. Өлөн элгэн дээрээ дасгал хийж эхлэх хэрэггүй

Зарим хүмүүс өлөн ходоодтой байх үедээ ​​”хурдан” кардио дасгал хийдэг. Онол нь таны бие өөх тос, нүүрс усыг эрчим хүч болгон тэжээх бөгөөд ингэснээр илүү их турахад тусалдаг.

Гэсэн хэдий ч, хэрэв та дасгал хийхээс хэдхэн цагийн өмнө юу ч идээгүй бол таны бие уургийг тү лш болгон ашиглаж эхлэх болно. Хэрэв та өөх тосыг эрчим хүчний гол эх үүсвэр болгон ашиглахад анхаарлаа төвлөрүүлбэл энэ нь таны бие илүү их калори ша таах болно гэсэн үг биш юм.

2. Дасгал хийхээсээ өмнө хэт их ус ууж болохгүй

Дасгал хийхийн өмнө сайн шингэнтэй байх нь чухал, гэхдээ хэт их ус уухаас зай лсхийх хэрэгтэй, яагаад гэвэл ингэвэл таны цус давсны түвшинг тэнцвэржүүлэхийг хичээх болно. Таны эсүүд ха вдаж, толгой эргэх, өв дөх, бө өлжих шинж тэмдэг илэрч магадгүй юм. Дасгалаас 1-2 цагийн өмнө ус уух нь хамгийн сайн арга юм. Эхлэхээсээ 15 минутын өмнө ойролцоогоор 300 мл ус ууна.

3. Хэт удаан унтаж болохгүй

Дасгал хийхээсээ өмнө богино хугацаанд дугхийхийг хүсвэл 30 минут орчим байвал зүгээр. Энэ нь “хүч чадал” гэж тооцогддог бөгөөд таны анхаарал, эрч хүчийг нэмэгдүүлэх боломжтой юм. Гэсэн хэдий ч удаан унтах нь яг эсрэгээр нөлөөлдөг.

4. Бэлтгэлийн хувцсаа хэтрүүлж эсвэл хэт задгай өмсөж болохгүй

5. Статик сунгалт хийж болохгүй

Юуны өмнө статик суналт нь гүйцэтгэлийг бууруулж, таны гүйлтийн хурд, хариу үйлдэл хийх хугацаа, хүч зарцуулахад сөргөөр нөлөөлж болзошгүй юм. Үүнээс гадна, хэрэв таны бие эхлээд халаалт аваагүй бол булчингийн гэ мтэлд хүргэж болзошгүй юм.

6. Зохих ёсоор амрахгүйгээр дасгал хийж эхлэх хэрэггүй

Өөрийгөө амраах нь булчингаа сэргээх, өсгөх боломжийг олгож, ядрахаас сэргийлнэ. Та илүү сайн унтаж, гэ мтэх эрсдлийг бууруулж, гүйцэтгэлийн түвшин нэмэгдэх болно.

7. Кофе ууж болохгүй

Кофеин бол дасгалын өмнөх нэмэлт тэжээлийн хамгийн түгээмэл найрлага юм. Энэ нь танд илүү их зүйл хийхэд туслах эрч хүчээр хангаж, урам зориг, анхаарлаа төвлөрүүлж чадна, гэхдээ удаан хугацаанд биш юм. Хэт их кофеин уувал бү дүүн гэ дсэнд аг шилт үүсгэж, улмаар гэдэс гүй лгэх магадлалыг нэмэгдүүлдэг.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу