Сайн унтаж амрахад тань туслах 8 хоол хүнс

0
592

Самар шиг бусад энгийн хоол хүнс байдаг бөгөөд энэ нь таныг хурдан унтахад тусална. Үүгээр ч зогсохгүй тэд нойргүйдлийг эмчилж, шөнө дунд сэрэлгүйгээр тайван унтаж амруулах болно. Унтах асуудалд тустай болох нь батлагдсан 8 хоол хүнсийг та бүхэндээ танилцуулж байна.

1. Салмон загас

Тослог загас, ялангуяа хулд загас нь омега 3 тосны хүчил, Д аминдэмээр баялаг юм. Энэхүү өвөрмөц хослол нь нойргүйдлийг эмчлэхэд маш их ач тустай гэж үздэг. Үүний шалтгаан нь эдгээр 2 зүйл нь илүү хялбар серотонин ялгаруулахад тусалдаг бөгөөд энэ нь амархан унтах нөхцлийг бүрдүүлдэг болох нь батлагдсан юм.

Бүр тодруулбал, Д аминдэмийн дутагдалтай хүмүүс унтах асуудалд илүү өртөмтгий болох нь тогтоогджээ. Хулд загас нь Д аминдэмийн хамгийн баялаг эх үүсвэрүүдийн нэг юм.

2. Бүйлс, хушга

Бүйлс нь мелатонин хэмээх бодисоор баялаг юм. Эдгээр нь магни, кальциар баялаг тул таны булчинг сулруулдаг 2 эрдэс бодис юм. Магни нь өв дөж болзошгүй үрэ всл ийг багасгах явдал юм.

Хушга нь маш төстэй шинж чанартай байдаг бөгөөд үүнд триптофан буюу нойрыг үүсгэдэг амин хүчил агуулагддаг. Энэхүү хүчил нь бага зэргийн нойргүйдэлд нэ рвэгдсэн хүмүүст тусламж үзүүлдэг болох нь тогтоогджээ. Түүнчлэн хушга нь өөх тосны хүчлээр баялаг тул серотонины түвшинг бүр ч ихээр нэмэгдүүлж, илүү хурдан унтахад тусалдаг.

3. Ургамлын гаралтай цай

Ялангуяа chamomile цай нь флавон ба апигениний өндөр тунг агуулдаг. Нэг талаас, флавон нь үрэ всл ийг бууруулдаг бөгөөд энэ нь илүү стрессгүй нойрыг үүсгэдэг. Нөгөөтэйгүүр, апигенин бол нойрмоглох, нойргүйдлийн нөлөөг бууруулах чадвартай антиоксидант үйлчилгээтэй агуу бодис юм.

Passionflower бол хүмүүсийн сайн мэддэг усан үзмийн мод бөгөөд нойргүйдэл, тү гшүүр, өв дөлтийг даван туулахад тусалдаг. Энэ бол жоргүй эм бөгөөд ихэнх тохиолдолд хүмүүст тархины үйл ажиллагааг бууруулахад тусалдаг.

4. Киви

2011 онд явуулсан судалгаагаар 24 оролцогч 4 долоо хоногийн турш унтахаас нэг цагийн өмнө 2 киви идэж байжээ. Энэ хугацааны төгсгөлд бүх оролцогчдын нойрны байдал сайжирсныг анзаарав. Тэд илүү сайн унтаж, хурдан унтаж, шөнө дунд сэрээгүй байгааг ажигласан. Кивигийн серотонины хэмжээ өндөр байх нь нойргүйдлийн тухайд ийм ашиг тустай байх гол шалтгаан болдог гэж үздэг.

5. Цагаан будаа

Гликемийн түвшин өндөр тул будаа нь чанартай нойрыг дэмжиж чаддаг болох нь тогтоогджээ. 1848 хүн оролцсон судалгаагаар илүү их будаа идсэн хүмүүсийн унтах хугацаа хамаагүй дээр гэсэн дүгнэлт гарсан. Түүнчлэн өнгөрсөн судалгаанаас харахад 2-оос доош насны хүүхдүүд оройн хоолондоо гликемийн өндөр индекс бүхий зүйлийг хэрэглэсний дараа унтах нь хамаагүй дээр болсон байна.

Үүнтэй ижил судалгаагаар будаа нь мелатонин ба триптофаны нийлэгжилтийг дэмждэг болохыг харуулж байна. Япончууд өдөр бүр маш их хэмжээний будаа хэрэглэдэг болохыг дурдах нь чухал юм. Тиймээс, хоолны шинж чанар нь тэдний нойронд эерэгээр нөлөөлөх асар их үүрэг гүйцэтгэнэ гэж үзэж байна.

6. Шинэ интоор болон интоорын шүүс

Интоор нь эслэг, антиоксидант, амин дэм, эрдэс бодисоор баялаг юм. Эдгээр бүх шинж чанаруудын ачаар судалгаагаар нойргүйдэлд тустай болохыг нотолжээ. Эдгээр нь үрэ всл ийг бууруулж, мелатонины түвшинг нэмэгдүүлдэг.

Мелатониныг бидний бие байгалиас гарган авдаг боловч нойргүйдэлд ша налж буй хүмүүст хангалтгүй байж болох юм. Тиймээс интоорыг хэрэглэх гэх мэт нэмэлт тусламж авах нь түүний түвшинг нэмэгдүүлэх боломжтой юм. Мелатонин таныг нэн даруй унтуулахгүй бөгөөд энэ нь танд илүү хурдан тайвшрахад тусална гэдгийг тэмдэглэе.

7. Лаврын навч

Энэ бол олон хүний ​​нойрыг сайжруулахад тусалсан стресс тайлах үйлчилгээ юм. Мөн бидний бие махбод дахь кортизолыг багасгах явдал юм. Лаврын навч нь бидний стрессийн түвшинг нэмэгдүүлэх үүрэгтэй тул нойргүйдэл үүсгэдэг. Тиймээс та энэ өвсийг гоймон дээрээ нэмж эсвэл ихэвчлэн халуун усанд хийж, цай шиг ууж болно.

8. Овьёос

Дээр дурдсан олон хоолны адил овъёос нь триптофан агуулдаг. Үүгээр ч зогсохгүй серотонины нийлэгжилтэнд тусалдаг В3 витаминаар баялаг юм. Энэхүү витамин нь холестерины эсрэг гайхалтай ба мбай бөгөөд маш сайн антиоксидант юм.

В3 витамины дутагдал нь сэтгэлийн тү гшүүр, яда ргаа, ой санамжийг бууруулдаг болохыг тогтоожээ. Энэ дутагдлаас болж хүмүүс олон удаа сэтгэлийн хя мралд орж байсан. Энэ нь овъёос идэх нь серотониныг нэмэгдүүлж, илүү сайн унтаж амрахаас гадна сэтгэлийн хя мралаас хамгаална гэсэн үг юм.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу