Өдөр болгон 1000 удаа гэдэсний дасгал хийсэн ч гэсэн хэвлийн булчин гарч ирэхгүй байгаагийн шалтгаан

0
731

Заримдаа та хэдэн жилийн турш гэдэсний дасгал тогтмол хийдэг байсан ч гэсэн хэ влийн булчин огтхон ч гарахгүй баййж магадгүй юм. Гэхдээ цө хрө нгөө барах шалтгаан байхгүй. Хэрэв та оюун ухаандаа анхаарлаа хандуулбал бүх зүйл боломжтой. Тиймээс уг зорилгод хүрэхэд хэрхэн тусалж болохыг олж мэдэцгээе.

Гэдэсний дасгал нь хэ влийн өө хийг ари лгахад туслахгүй

Хэрэв та хэ влийн өө хөө арилгахыг хүсвэл гэдэсний дасгал хийх хэрэгтэй гэсэн нийтлэг буруу ойлголт байдаг. Энэ арга нь үр дүнгүй тул өөх ша таахыг оролдохын тулд биеийнхээ тодорхой хэсгийг чиглүүлэх нь утгагүй болохыг судалгаагаар нотолжээ.

Зөвхөн дасгал хийснээр танд харагдахуйц хэ влийн булчин гарахгүй

Хэрэв та эрүүл хооллохгүй бол дасгал хийснээр хүссэн хэвлийн булчингаа олж авахад хэцүү байх болно. Та хэ влий дээ ху чигд сан өө хний давхаргатай хэвээр байх болно. Тиймээс, танд булчингийн дасгал хийх боломжтой байсан ч гэсэн тэд таны хүссэнээр харагдахгүй байна.

Мэдээжийн хэрэг, жингээ хасахад тусалдаг болох нь батлагдсан кардио болон бусад дасгалыг нэмж дасгал хийснээр өөх то соо арилгах боломжтой. Гэхдээ энэ нь хангалтгүй байж магадгүй юм. Эрүүл бус хоол хүнс идсэнээр олж авсан бүх өөх тосыг ша таа хаас илүүтэйгээр хоолны дэглэмээр дамжуулан илчлэгийн хэрэглээг багасгах нь хамаагүй хялбар байдаг.

Таны идэж байгаа зүйл чухал юм

Жин хасахын тулд таны хоолны дэглэм эрүүл байх ёстой. Энэ нь тэжээллэг орц, бүхэл бүтэн хоол хүнс, эрүүл өөх тос, тухайлбал авокадо, самар зэргийг идэх, жимс жимсгэнэ, хүнсний ногоог хоол хүнсэндээ хэрэглэх, тахианы мах, загасны мах гэх мэт уураг агуулсан бүтээгдэхүүнийг идэх гэсэн үг юм.

Та хэр олон удаа хоол иддэгийг тэмдэглэх нь чухал юм

Хоолны чанар, тоо хэмжээнээс гадна хэр ойр ойрхон идэх нь бас чухал хүчин зүйл болдог. Судалгаанаас харахад илүүдэл жинтэй хүмүүс жингээ хэвийн хэмжээнд барьж чаддаг хүмүүсээс бага иддэг бөгөөд энэ нь өдөрт 4 удаа байдаг. Хязгаарлагдмал судалгаагаар хоолны дуршилыг хя нах, ца тга лан мэдрэмжийг төрүүлдэг тул өдөрт дор хаяж 3 удаа хооллож байх нь зүйтэй юм.

Ер нь илүү олон удаа хооллох нь өл сгө лөнг дарах, хэт идэхээс сэ ргийлж чаддаг. Өлсөх үед та калори илчлэг ихтэй эрүүл бус хоолыг сонгох магадлалтай. Түүнээс гадна, илүү их хоол идэх үед та юу идэхээ шийдэх бүртээ эрүүл зүйлийг сонгох боломж илүү их байдаг.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу