Илүү их жин нэмдэг өдөр тутмын 13 зуршил

0
835

Тэжээллэг хоол, тогтмол дасгал, жингээ хасах төлөвлөгөөний хослол нь нэмэлт жин хасахад тань хангалтгүй байж магадгүй юм. Энэ тохиолдолд анзаарагдахгүй орхигддог өдөр тутмын жижиг дэг журам байж болох бөгөөд тэдгээрийг шалгах шаардлагатай байдаг.

Ургамлын гаралтай хувилбарыг илүүд үзэх, спорт, биеийн тамирын зааланд дурлах, энгийн хувцас сонгох гэх мэт зүйлс таны аяллыг удаашруулж болзошгүй юм. Үр дүнтэй турахын тулд ямар зуршлаас зай лсхийх хэрэгтэйг хамтдаа олж мэдье.

1. Та авокадод хэт их автдаг

Авокадо нь эрүүл өөх тос болон бусад ашигтай тэжээллэг бодис, эрдэс, антиоксидант агуулдаг. Гэсэн хэдий ч тэдгээр нь илчлэг ихтэй тул хэт их нь ашиггүй болно гэсэн үг юм. Эрүүл жин хасахын тулд өдөрт бүр авокадогийн тал хувийг идэхийг зөвлөж байна.

2. Та үдийн цайны цагийг үл тоомсорлодог

Зарим хүмүүс хөнгөн хоол идэх нь тэдэнд ашигтай гэж үздэг тул өдрийн хоолоо орхисон байхад зарим нь өдрийн турш зүгээр л завгүй байдаг тул идэхээ мартдаг. Өөртөө хангалттай хоол өгөхгүй байх нь ядаргаа, стрессийг мэдэрч, улмаар хүсэл эрмэлзэл нэмэгдэж, эрүүл бус хоол хүнс хожимдох болно. Үүнээс гадна энэ нь өөх тос ша таахад саад болох дааврын тэнцвэргүй байдалд хүргэж болзошгүй юм.

3. Та туранхай жинсэн өмдийг илүүд үздэг

Эдгээр нь хуурмаг дүр төрхийг бий болгож, илүү туранхай харагдахад тань тусалж болох боловч байнга өмсөж байвал зарим асуудалд хүргэж болзошгүй юм. Нарийхан жинсэн өмд нь таны гуя, өгз өг, гол хэсгийг ша хаж булчингуудыг дэмжих үүргээ гүйцэтгэхэд саад болдог.

Удаан хугацааны турш да рамтанд орсны дараа тэд тайвширч, уян хатан харагдаж эхлэнэ. Үүнээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд та илүү тайван хэв маягт шилжиж эсвэл ийм жийнс өмссөний дараа шагай, цээжиндээ тогтмол массаж хийж болно.

4. Та бүйлсний сүү рүү шилжсэн

Хэрэв та лактоз үл тэвчих эсвэл веган биш бол ургамлын гаралтай сүүний орлуулагч руу шилжих нь жин хасахад хамгийн сайн санаа биш байж болох юм. Сүү, сүүн бүтээгдэхүүн хэрэглэдэг хүмүүст метаболизм идэвхжиж, кальцийн ачаар жин нэмэх магадлал бага байдаг. Гэсэн хэдий ч энэ нь эрүүл, тэнцвэртэй хоолны дэглэмд орсон тохиолдолд л үр дүнд хүрнэ.

5. Та нүүрс ус, өөх тосоос зай лсхийдэг

Илүү их уураг авахын тулд бусад шим тэжээлийг зо лиослох нь зүрхний эм гэг, дархлаа суларч, витамины дутагдал гэх мэт үр дагаварт хүргэж болзошгүй юм. Нэмж дурдахад хоолондоо хангалттай нүүрс ус, эрүүл өөх тос агуулаагүй нь таны хоол тэжээлийн тэнцвэрийг алдагдуулж, жин нэмэхэд хүргэдэг.

Эрүүл мэндэд хамгийн сайн үр өгөөжийг хүртэхийн тулд ихэвчлэн нүүрс ус, ханаагүй өөх тос хэрэглэж байгаарай.

6. Та бие махбоддоо хэтэрхий ширүүн ханддаг

Тогтмол дасгал нь туранхай бие махбодьтой болоход тусалдаг төдийгүй стрессийн түвшинг бууруулах гайхалтай арга юм. Гэсэн хэдий ч түүний хэт их хэсэг нь урвуугаар ажиллаж, кортизолын түвшинг нэмэгдүүлэх боломжтой. Энэ нь таны биеийг илүү их өөх тос хуримтлуулж, хоол хүнсийг илүү ихээр хүсэхэд хүргэдэг.

Долоо хоногт 150 минут орчим дунд зэргийн аэробикийн дасгал хийхийг зөвлөж байна. Таны булчингуудаа долоо хоногт 2 удаа ачааллуулж байх хэрэгтэй.

7. Та “0 сахар”-той зүйлийг сонгодог

Богино хугацаанд хи ймэл амттан нь зарим калорийн хэмжээг багасгахад туслах боловч урт хугацаанд эрүүл мэндэд но цтой асуудал үүсгэдэг. Тэд таны жингийн алдагдлыг тохируулаад зогсохгүй чихэр орлуулагч нь чи хрийн ши жин, хэт та ргалалттай холбоотой байдаг. Үүнээс гадна, эдгээр нь таны хүсэлд нөлөөлж, илүү их амттан идэхийг хүсдэг.

8. Та гэртээ үлдэхийг илүүд үздэг

Хэрэв та өдөр бүр бие махбодоо байгалийн гэрэлд ил гаргадаггүй бол өөх тосыг улам их хэмжээгээр хадгалах болно. Судалгаагаар өдрийн гэрэл бидний арьсыг нэвтлэхэд өөхний эсэд бас хүрдэг. Үүний дараа липидийн дусал хэмжээ багасч, эсээс ялгардаг тул бага өөх тос хуримтлуулж эхэлдэг. Тиймээс гадаа гарч, байгалийн гаралтай өдрийн эрүүл тунг дор хаяж хагас цагийн турш өдөр бүр авахыг хичээ.

9. Таны биеэ авч явах байдал хэтэрхий сайн байна

Найз нөхөд, гэр бүлийнхэнтэйгээ хамт хооллох нь төлөвлөснөөс илүү их хэмжээний хоол хүнс хэрэглэхэд хүргэж болзошгүй юм. Гэсэн хэдий ч энэхүү мэдрэмж нь сайнаас илүү их хо р хө нөөл авчирч, биднийг хэт их идэж, улмаар илүү их жин нэмэхэд хүргэдэг.

10. Та сүүн кофег илүүд үздэг

Кофе нь таны жингийн алдагдлыг алдагдуулахгүй бөгөөд харин та түүнд нэмэхээр шийдсэн зүйл нь мэдээжийн хэрэг юм. Өглөө энгийн хар кофены оронд олон хүн сүү эсвэл цөцгийтэй чихэрлэг ундаа уухыг илүүд үздэг.

Энэхүү ундаанд агуулагдах элсэн чихэр, өөх тос нь илчлэгийн хэмжээгээр нэмэгдэх боломжтой бөгөөд тогтмол уувал илүүдэл жин хурдан авах болно. Харьцуулбал, хар кофе нь ердөө 4 калори илчлэг агуулдаг бол сүүний капучино нь 110 калори байдаг.

11. Танд хангалттай магни байхгүй

 

Энэхүү эрдэс бодис нь бидний мэдрэлийн импульс, булчин, зүрхний эрүүл мэндэд чухал ач холбогдолтой төдийгүй түүний дутагдал нь таны жингийн алдагдлыг хо рдуулж болзошгүй юм. Магни нь инсулины мэдрэмж, глюкозын хяналтыг сайжруулахад тусалдаг.

Үүнийг нэмэгдүүлэх нь жингээ сайжруулж, хэвийн хэмжээнд байлгахад эерэг нөлөө үзүүлдэг. Хар шоколад, самар, буурцагт ургамал, тослог загас нь түүний түвшинг дээшлүүлэхэд тусална.

12. Та байгалийн чихэрлэг зүйлээр хэтрүүлэн хэрэглэдэг

Байгалийн элсэн чихэр орлуулагч, агч сироп эсвэл зөгийн бал гэх мэт нь маш сайн сонголт байдаг боловч элсэн чихэр агуулдаг гэдгийг бүү мартаарай. Жишээлбэл, нэг халбага сироп 12 грамм элсэн чихэр агуулдаг бол нэг халбага зөгийн бал 17 грамм байдаг. Энэ нь та эдгээр бүтээгдэхүүнийг хоолны дэглэмээс бүрэн хасах ёстой гэсэн үг биш боловч хоолондоо нэмсэн хэмжээг анхаарч үзэх хэрэгтэй.

13. Та бохьны витамин уудаг

Хэрэв та эрүүл амьдралын хэв маягийг баримтлахыг хичээдэг ч турах нь хэвээр байгаа бол нэмэлт тэжээлээ шалгаж үзэх хэрэгтэй байж магадгүй юм. Хэрэв та ердийн эмийн оронд бохьны витамин хэрэглэдэг бол ихэвчлэн элсэн чихэр агуулдаг гэдгийг мэдэх хэрэгтэй. Мэдээжийн хэрэг, энэ нь таныг шууд өөхлөхгүй боловч жин хасах үйл явцыг удаашруулж чадна.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу