Жин хасах буюу жирэмсний дараа арьсаа чангалах үр дүнтэй 10 арга

0
1157

Жирэмсэн үед долоо хоногт дор хаяж 2.5 цаг дасгал хийдэг эмэгтэйчүүдэд хэвийн жиндээ хурдан эргэж орох боломж илүү байдаг. Гэхдээ заримдаа таны арьс дахин чангарч байгааг харахад хангалтгүй байдаг. Төлөвлөгөөний дагуу мэргэжилтнүүдийн зөвлөмжийг дагаж мөрдвөл та арьсаа хэвийн байдалдаа оруулж, эрүүлжүүлэх магадлал өндөр болно. Бид биеийн хэлбэр бүрийг хүндэтгэдэг бөгөөд хэвлийн арьсаа чангалах мэргэжлийн зөвлөгөөг тантай хуваалцахыг хүсч байна.

1. Унтлагын өрөөгөө сэрүүн байлгаарай

Итгэх эсэхээс үл хамааран энэ нь таны эрүүл мэнд, арьсанд нөлөөлдөг тул нойрны чанар, тоо хэмжээнээс эхлэх хэрэгтэй. Таны мэдэх ёстой 4 үндсэн зүйл байдаг. Таны унтлагын өрөө аль болох харанхуй байх ёстой. Таны унтлагын өрөө сайхан байх ёстой. Хамгийн сайн температур нь 18.3°C  байна. Хэрэв та даарч байвал халаагчийг илүү ажиллуулахаас илүү дулаахан хөнжил ашиглах нь дээр. Унтахаас 2 цагийн өмнө их хэмжээний хоол идэхгүй.

2. Ретиноид агуулсан тос хэрэглээрэй

Бат бөх тос нь таны арьсыг залуу харагдуулахад тусалдаг боловч үр нөлөөг хуримтлуулахын тулд тэдгээрийг тогтмол түрхэх хэрэгтэй гэдгийг битгий мартаарай. Эмч нар ретиноид тос ашиглан арьсыг бат бөх болгохыг зөвлөж байна. А аминдэмийг агуулдаг бөгөөд энэ нь арьсны эсийн боловсролт, эргэлтийг нэмэгдүүлдэг.

3. Өдөр бүр 20 минут алхах эсвэл хүчний дасгал хийгээрэй

Идэвхтэй байх нь таны сэтгэл санаа, ерөнхий сайн сайхан байдалд сайнаар нөлөөлдөг. Энэ нь бодисын солилцоог өндөр түвшинд байлгаж, эсийг хүчилтөрөгчөөр хангадаг. Үүний үр дүнд таны арьсны чанар сайжирна. Сургалтанд хамрагдаагүй тохиолдолд эмч нар өдөр бүр 20 минутын турш алхахыг зөвлөж байна. Үүний зэрэгцээ хэвлийн хөндийн чиглэсэн дасгалууд нь арьсыг чангалахад тань туслах бөгөөд илүү их булчин хөгжүүлэхэд тусална.

4. Алмонд самрын тосоор массаж хийгээрэй

Хуурай арьсыг тайвшруулахаас гадна бүйлсний тос нь арьсны өнгийг сайжруулдаг. Үр дүнг хоёр дахин нэмэгдүүлэхийн тулд гэдсэндээ массаж хийхэд хэрэглээрэй. Энэ процедурын явцад та чангаруулах тосыг ашиглаж болно. Нэг судалгаагаар гар ажиллагаатай хэлбэлзэлтэй массажны багажаар тогтмол массаж хих нь эерэг нөлөө үзүүлдэг болохыг харуулжээ.

5. Арьсаа боолтоор ороогоорой

Сул арьсны асуудалтай тэ мцэхийн тулд бүх зүйлийг цогц төлөвлөгөөний хүрээнд хийх хэрэгтэй. Холестерины түвшинг шалгах нь илүү дээр байдаг, учир нь удааширвал липидийн хаалт задарч, арьс чийгээ хурдан алддаг. Илүү бат бөх болохын тулд таны арьс чийгшүүлж байх хэрэгтэй. Мөн кортизолын түвшинг анхаарч үзээрэй. Кортизолын өндөр агууламж нь арьсыг сийрэгжүүлж, сулардаг болохыг нотолж байна.

7. Өдөрт нэг порц уураг идээрэй

Мэргэжилтнүүд өдөрт нэг нэгж жинд 2 порц жимс, 2 нэгж ногоо, 0.75 г уураг идэхийг зөвлөж байна. Уургийн хэсэг нь алган дээр багтах ёстой бөгөөд энэ нь ойролцоогоор нэг хэрчим юм.

8. Кофены гуужуулагч

Мэргэжилтнүүд өдөрт нэг нэгж жинд 2 порц жимс, 2 нэгж ногоо, 0.75 г уураг идэхийг зөвлөж байна. Уургийн хэсэг нь алган дээр багтах ёстой бөгөөд энэ нь ойролцоогоор нэг хэрчим юм.

8. Кофены гуужуулагч

Мэргэжилтнүүд кофены скраб массаж нь лимфийн гадагшлах суваг, арьсны эд эсийг сунгахад тусалдаг тул таны арьс илүү уян хатан болж, целл юлит хэлбэрийг сайжруулдаг гэж зөвлөж байна. Хэрэв та үүнийг ретинол, карнитинтай хослуулбал кофейн нь арьсны дээд давхаргын зузааныг нэмэгдүүлдэг. Гуужуулагчдаа хэрэглэсэн кофены хольцтой хэзээ ч бүү холь. Кофе биш харин уламжлалт кофе түрхэж байгаа гэдэгт итгэлтэй байгаарай. Арьсны онцлогоос хамааран долоо хоногт 1-2 удаа скраб хийгээрэй.

9. Шээснийхээ өнгөнд анхаарлаа хандуулаарай

Эрэгтэйчүүд өдөрт 15.5 аяга (3.7 литр), эмэгтэйчүүд өдөрт 11.5 аяга (2.7 литр) шингэн уух ёстой. Ариун цэврийн өрөөнд орсны дараа шээснийхээ өнгийг шалгахаа бүү мартаарай. Ердийн үед энэ нь өдрийн турш цайвар шар өнгөтэй байх ёстой. Хэрэв энэ нь хар шар өнгөтэй бол та илүү их ус уух хэрэгтэй.

10. Хатуу хоолны дэглэм барьж болохгүй

Хатуу хоолны дэглэмээр өөрийгөө сорьж хэрэггүй, үүгээр та арьсаа дахин чангалж чадахгүй. Бие махбодид хоол тэжээл, түүний дотор эрүүл өөх тос хэрэгтэй. Мэргэжилтнүүдийн хэлж буйгаар дэглэм нь зөвхөн 30 хоногийн турш лууван, селөдерей идэх, эсвэл өдөрт 800 калори илчлэг агуулсан цай, шарсан талх идэх гэх мэт нь таны арьсанд сөргөөр нөлөөлөх аж.

ХАРИУ ҮЛДЭЭХ

Сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу